Separatory do zacisków hamulcowych z napędem ręcznym dostosowany do obsługi zacisków wciskanych (przednie hamulce) oraz wkręcanych (tylne hamulce).
Precyzyjne spasowanie adaptera oraz tłoczka jest gwarancją prawidłowego wsunięcia tłoczka w cylinder zacisku hamulcowego. To z kolei zabezpiecza mechanika przed zacięciem i zakleszczeniem się tłoczka w cylindrze.
Przystawka do wkręcania
Specjalny adaptor do Citroena C5
Praska z prawym gwintem
Praska z lewym gwintem
Belka pomocnicza do zapierania praski o siodło zacisku ham.
Krążek:
2–Citroen XM, Xiantia
3–Alfa Romeo, Audi, Austin,BMW,Ford,Honda, Jaguar,Mercedes-Benz,Mitsubishi,Nissan,Rover,Toyota,VW
4–Alfa Romeo 164 2.0, Ford,Mazda,Saab 9000,Subaru
5–adapter z wewn. czworokątem 3/8”
6–Nissan Primera, VW Golf IV
7–Audi 80/90/V8 + 100, Ford Sierra ABS + Scorpio(85-xx),Honda Prelude,Nissan Silvia 1.8 turbo,Rover 8000,Saab 9000, Subaru Legancy, VW Golf + Passat
8-General Motors
9-General Motors
10-General Motors
Z-Renault
G-Opel Astra
M-Ford