BARDZO PROSTY W OBSŁUDZE: WYSTARCZY SKORZYSTAĆ Z JEDNEGO Z 2 TRYBÓW ROZRUCHOWYCH – STANDARDOWEGO LUB BYPASS/OVERRIDE. 1 TRYB DOTYCZY LEKKO ROZŁADOWANYCH AKU, W KTÓRYM STARTER DOŁADOWUJE SIĘ Z PODŁĄCZONEGO AKU. NATOMIAST 2 TRYB UMOŻLIWIA ROZRUCH MOCNO ROZŁADOWANYCH AKU, WYKORZYSTUJĄC DO WSTĘPNEGO ŁADOWANIA ZAMIESZCZONĄ W URZĄDZENIU BATERIĘ LITOWO-JONOWĄ.
TRYB BYPASS DAJE MOŻLIWOŚĆ URUCHOMIENIA POJAZDU Z CAŁKOWICIE ROZŁADOWANYM AKU.
ULTRASTARTER MOŻE BYĆ NAŁADOWANY Z AKU W POJEŹDZIE O NAPIĘCIU POWYŻEJ 7V, BĄDŹ Z WEWJ BATERII. DODATKOWO, ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ NAŁADOWANIA Z ZEW AKU, Z DRUGIEGO POJAZDU LUB Z GNIAZDA ZAPALNICZKI W POJEŹDZIE.
DOSTAWA OBEJMUJE URZĄDZENIE Z PRZEWODEM DO ŁADOWANIA Z GNIAZDA ZAPALNICZKI 12V ORAZ ŁADWOARKĘ 230V.
CZAS ŁADOWANIA Z BATERII: 3÷5MIN
POJEMNOŚĆ BATERII: 3500MAH
PRĄD ROZRUCHU: 1500A (12V) / 1000A (24V)