URZĄDZENIE DO RÓWNOWAŻENIA POJEDYNCZYCH MODUŁÓW AKU EV LUB ŁADOWANIA CAŁYCH HYBRYDOWYCH AKU SAM (MNIEJSZYCH AKU NIŻ EV). WYMAGA DEMONTAŻU AKU Z POJAZDU I MOŻE WYMAGAĆ DODATKOWO DEMONTAŻU MODUŁU.
NIEZBĘDNE PRZY:
- SPRAWDZENIU POJEMNOŚCI MODUŁÓW I WYTYPOWANIU NAJSŁABSZEGO, KTÓRY POWODUJE UTRATĘ ZASIĘGU
- WYMIANIE MODUŁU NA INNY (NALEŻY GO NAŁADOWAĆ DO POZIOMU POZOSTAŁYCH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W BATERII)
- PRZECHOWYWANIU AKU PRZEZ DŁUŻSZY CZAS (NALEŻY NAŁADOWAĆ JE DO ODPOWIEDNIEGO POZIOMU ABY NIE ULEGAŁY DEGRADACJI)
- ROZŁADOWANIU MODUŁU NA CZAS TRANSPORTU (WEDŁUG ZALECEŃ PRODUCENTA)
DANE TECHNICZNE:
ZASILANIE: AC90~264V/40~60HZ 16A
WYŚWIETLACZ DOTYKOWY 10"
WBUDOWANA PAMIĘĆ: 32GB
MOC: ROZŁADOWYWANIE MAX 7.2KW / ŁADOWANIE MAX 4.4 KW
OBSŁUGA OGNIW LFP, NCM, LTO, LMO, NIMH
ZALECAMY SZKOLENIA PŁATNE:
- DIAGNOSTYKA I OBSŁUGA POJAZDÓW ELE. SZKOLENIE 2-DNIOWE. .
- NAPRAWA BATERII W POJAZDACH HYBRYDOWYCH ORAZ ELEK PRZY UŻYCIU BAL 2260, BCB5524 I BTD101. SZKOLENIE 2-DNIOWE.