MATERIAŁ: SPECJALNA STAL NARZĘDZIOWA
LAKIEROWANY KORPUS, POZOSTAŁE CZĘŚCI CYNKOWANE
STOJAK JEST PRZEZNACZONY DO ZASTOSOWAŃ W SERWISACH MOTOCYKLI, A TAKŻE DO ZASTOSOWAŃ GARAŻOWYCH
STOJAK JEST WYPOSAŻONY W POZIOMICĘ, KTÓRA UMOŻLIWIA JEGO WYPOZIOMOWANIE
CZUJNIK UMOŻLIWIA KONTROLĘ KĄTA USTAWIENIA FELGI
KOŃCÓWKI PO OBU STRONACH RAMIENIA POZWALAJĄ NA SPRAWDZENIE WYCENTROWANIA KOŁA Z DWÓCH STRON JEDNOCZEŚNIE.
STOJAK UMOŻLIWIA MOCOWANIE TAKIE MOCOWANIE OSI, ŻE CENTROWANIE KOŁA ODBYWA SIĘ NA ŁOŻYSKACH KOŁA, CO WYKLUCZA BŁĘDY PRZY JEGO CENTROWANIU.
SĄ DWIE POZYCJE CHWYTANIA W ZALEŻNOŚCI OD SZEROKOŚCI PIASTY
OBRACANIE SIĘ OSI NA ŁOŻYSKU ZEWNĘTRZNYM UMOŻLIWIA CENTROWANIE METODĄ STANDARDOWĄ