POMPKA PODCIŚNIENIOWA JEST WIELOFUNKCYJNYM URZĄDZENIEM SŁUŻĄCYM DO DIAGNOSTYKI SYSTEMÓW W SAMOCHODACH I TECHNICE, KTÓRYCH DZIAŁANIE JEST OPARTE NA CIŚNIENIU LUB PODCIŚNIENIU. WYPOSAŻONA JEST W AKCESORIA UMOŻLIWIAJĄCE WYKORZYSTANIE W NIEMAL KAŻDYM SILNIKU LUB UKŁADZIE.
ZAKRES POMIARU: OD -1 DO 0 BAR.
DIAGNOSTYKA SYSTEMU RECYRKULACJI SPALIN (EGR)
ZAWÓR SYSTEMU EGR JEST PRZYKŁADEM ZAWORU URUCHAMIANEGO PRZEZ PODCIŚNIENIE. W PRZYPADKU BRAKU PODCIŚNIENIA ZAWÓR JEST ZAMKNIĘTY I SPALINY NIE WYDOSTAJĄ SIĘ Z ZAWORU. W PRZYPADKU DOPROWADZENIA PODCIŚNIENIE DO ZAWORU, ZOSTAJE ON OTWARTY, UMOŻLIWIAJĄC RECYRKULACJĘ SPALIN.
DIAGNOSTYKA GRUBOWARSTWOWYCH CZUJNIKÓW CIŚNIENIA (MAP)
• ZMONTOWAĆ UKŁAD POMPKI I ZBIORNIKA JAK W PRZYPADKU ODPOWIETRZANIA ZACISKÓW HAMULCOWYCH, A NASTĘPNIE PODŁĄCZYĆ DO PRZYŁĄCZA PODCIŚNIENIOWEGO CZUJNIKA.
• NACISKAĆ DŹWIGNIĘ POMPKI, AŻ WSKAZÓWKA POKAŻE -0,5 BARA. ZAKOŃCZYĆ POMPOWANIE I OBSERWOWAĆ WSKAZÓWKĘ, POWINNA BYĆ NIERUCHOMA. JEŚLI WSKAZÓWKA SIĘ PORUSZA, OZNAC