URZĄDZENIE JEST PODCIŚNIENIOWĄ SSAWĄ PNEUMATYCZNĄ DO ZUŻYTEGO OLEJU. SKŁADA SIĘ Z UMIESZCZONEGO NA PODWOZIU KOŁOWYM ZBIORNIKA ZE STALI LAKIEROWANEJ O POJEMNOŚCI 70L., RURY WLOTOWEJ, GRUPY SOND (6 SZT), RURY WYLOTOWEJ. MASZYNA, KTÓRA PO DEKOMPRESJI MA FUNKCJONOWANIE AUTONOMICZNE, JEST PRZEZNACZONA DO WYMIANY OLEJU SILNIKA ZA POMOCĄ WŁAŚCIWEJ SONDY, JEDNEJ SPOŚRÓD 6 BĘDĄCYCH NA WYPOSAŻENIU (TEMP. OLEJU 60-80°). ZDOLNOŚĆ SSĄCA JEST RÓWNA 2/3 POJEMNOŚCI ZBIORNIKA. KAŻDE ZASTOSOWANIE INNE OD PODANEGO UWAŻA SIĘ ZA NIEWŁAŚCIWE I NIEROZSĄDNE.
• ZASILANIE SPR POWIETRZA
• CIŚNIENIE WLOTOWE POWIETRZA: 86~114PSI / 6~8KGS/CM2 (SPUSZCZANIE) 14~28 PSI / 1~2KGS (WYRZUT)
• ZUŻYCIE POWIETRZA: 200L/MIN
• STOPIEŃ PRÓŻNI: 0~-12PSI / 0~-0,1MPA
• POJ ZBIORNIKA 70L
• POJ MISKI: 16L
• ODPADY PŁYNNE: OLEJ SILNIKOWY/PŁYN
ZAWARTOŚĆ OPAKOWANIA:
• 1 KOMPLETNY ZBIORNIK OLEJU / REZERWUAR
• 1 MISKA OCIEKOWA NA OLEJ
• 1 KPL RUR DO USUWANIA/WYRZUTU
• 6 SZT. SOND Z TULEJĄ
• INSTRUKCJA OBSŁUGI